#25 Aleks Koha “Kuidas Promoty kaheksas riigis 4000 kasutajani jõudis”

Aleks Koha tutvustus

Aleks Koha on hariduselt insener ja tal on teadmistepagas nii äri- kui tehnoloogiamaailmas, mistõttu suudab ta pidevalt seoseid leida ja uusi ideid genereerida. Täna keskendub ta põhiliselt tootedisainile, innovatisoonile ja kasvuhäkkimisele. Aleks on kaks korda valitud TOP 10 noor ettevõtja hulka ja on oma teel kogenud nii edu kui õppetunde. Ta on influencer turunduse platvormi Promoty kaasasutaja ja tegevjuht.

Lisaks kõigele on Aleks ettevõtluse kõrvalt 7 aastat töötanud erahuviharidus koolis, kus ta õpetas küberkaitset, ettevõtlust, programmeerimist ja robootikat. Instagramist võib üsna lihtsalt välja lugeda seda, et sellele mehele meeldib reisida. Lisaks avastasin, et meile mõlemale meeldib sama tüüpi lebo – rand ja raamat. Olen talle väga tänulik mõtte eest, mida ta jagas “Täitsa Pekkis podcastis”: ,,Kui tegu pole just surmaküsimusega, siis ei ole tegu päris probleemiga.”

Küsitud küsimused:
  • Promoty – kellele see on ja mis probleemi lahendab?
  • Kui suurtele ettevõtetele ja turundustiimidele näed, et Promotyst on kõige rohkem kasu?
  • Kui lihtsalt on ettevõtted ja turundajad teiega kaasa tulnud ja kui palju on vaja nende vanu mõttemustreid olnud vaja murda? Kuidas olete seda teinud?
  • Milliseid vigu alustavad turundajad teie platvormil teevad?
  • Kui tihti peaks kampaaniaid tegema, et oleks tulemus?
  • Kas Promoty on ka suhete haldamiseks või ainult kampaania põhine?
  • Kas sa oskad ja saad e-commerce’i ROI kampaania tulemustest rääkida?
  • Kuidas täna müügi trackimine käib? Et mina ettevõtjana saaksin aru, milline influencer kui palju on mulle müüki toonud.
  • Teie toote puhul on nii, et ettevõtja tahab saada influencereid ja influencerid kohe endale kliente, kuidas sellise nö muna-kana probleemi lahendasite?
  • Kas alustasite kohe mõttega Promoty teha laia maailma?
  • Tootearendusest. Kuidas esimene prototüüp vastu võeti ning kuidas seda täiendate ja muudate? Kui palju on tulnud muuta tänu eksportturgude tagasisidele?
  • Kuidas te tagasisidet korjate ja süstematiseerite?
  • Kas on olnud soove, mille olete arendusse pannud ja valmis teinud ja seejärel vaadanud, et keegi ei kasuta?
  • Mida olete tootearenduses kõige rohkem õppinud ja mis soovitusi annad kuulajatele, kes soovivad luua enda digitaalset (SAAS) toodet?
  • Kuidas ise juhina suudad hoida tootearendusel ja turundusel kätt pulsil või oled mingid asjad täielikult ära delegeerinud?
  • Kui suur on turunduse roll teie kasvul? Millele fookust panete?
  • Millist tüüpi reklaami tegite Facebookis ja Google’is?
  • Kuidas eksportimiseks turge valite ja millise mudeli abil olete sinna laienenud?
  • Ämbrid, mida olete kolistanud ja mida soovitaks kuulajal vältida?
  • Kuidas käib parimate influencerite valimine, e-maili haldus ja inimeste listi lisamine?
  • Kuidas te influencereid hoiate?
  • Milline turg töötab peale Eesti kõige paremini ja miks?
  • Kui palju influencerid teie platvormilt ära kaovad ja kuidas te neid tagasi toote?
  • Siinsed külalised on maininud ebaedu Soomes, mis teil on aidanud seda tagada ja millega on seal turul vaja arvestada?
  • Milline nägi alguses välja müügiprotsess ja kuidas olete seda parandanud?
  • Milliste detailide muutmine müügitsüklis kõige rohkem edu toonud on?
  • Kui palju tullakse otse kasutama ja palju kasutatakse 30-minutilist demo?
  • Kuidas haldate teiste maade tiimiliikmeid ja turundust?
  • Nepali arendajad, kust leidsite ja miks?
  • Õppetunde ja soovitusi seoses raha kaasamisega? Mis kanalit teie selleks kasutasite ja kui raske oli saada 1.2M investeeringut?
  • Kuidas esmaste investorite saamine käib?
  • Mis on sinu definitsioon growth hackingust ja mis tüüpi ettevõtetele see sobib? Kuidas sellele läheneda, et see päriselt töötaks?
  • Mis on praegu Promoty ärimudel, mis muutumas/lisandumas ja kuidas sa nende peale tuled?
  • Tulevik sinu nägemust mööda influenceri turunduses ja Promotyl?
  • Mis on see osa, mille pealt Promotys raha kokku ei hoita ja mis investeeringuna ennast suurepäraselt ära tasub?
  • Kui sa alustaksid Promotyga puhtalt lehelt, aga tänaste teadmistega, siis mis sa teisiti teeks ja miks?
  • Kuidas olla hea juht?
Mainitud raamat:
Mainitud tööriistad:
Aleks Koha ettevõtmised:
Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe