#26 Meelis Anton “Kuidas Cleveron USA turgu vallutab”

Meelis Antoni tutvustus

Meelis Anton elab 2019. aastast USA-s Dallase piirkonnas. Varasemalt on ta elanud ja töötanud Eestis ja Austrias. Enamuse ajast on ta tegutsenud telekomi sektoris. Lisaks juhtis Meelis Eesti elektri kauglugemisele üleviimise projekti. Tänaseks on temast saanud Cleveroni USA üksuse COO.

Cleveroni tehnoloogia vahendusel antakse kätte üle miljoni paki kuus. Kui iga klient hoiaks kokku ühe minuti, siis kokku on see 2 aastat ajavõitu, aga tegelikult võidetakse järjekorras seismise vältimisega kokku rohkem kui ainult üks minut inimese kohta. Cleveroni klientide hulgast võib leida sellised gigandid nagu Walmart, ASDA ja Zara. Viljandis sõidavad juba teist aastat ringi isesõitvad autod – nende abil automatiseerime kaupade kohaletoimetamist inimesteni ja seda tehnoloogiat oodatakse kõikjal pikisilmi. On ikka üks vägev ettevõte või mis.

Tänase külalisega ühendab meid huvi tennise vastu ning kui ta elas Eestis, siis lisaks ise mängimisele korraldas ta aktiivselt turniire. Äkki olen isegi tema korraldatud turniiril oma neljandat liigat toksinud. Siinkohal tänan ka Indrek Põldveed ehk Eesti Mr. LinkedIn, kes mind tänase külalisega kokku viis. Viimaseks põnevaks faktiks on see, et aastaid tagasi oli ta televisioonis ka jäähoki kommentaator.

Küsitud küsimused:
  • Milline oli kõige põnevam mäng jäähokis, mida kommenteerisid ja millist tüüpi kommentaator sa olid?
  • Ülevaade Cleveroni tegevusest ja sinu rollist täpsemalt
  • USA turule minek. Millest see algab ja mida peaks arvesse võtma?
  • Kuidas häid partnereid teie näitel leida?
  • Kui hästi USA inimene võtab vastu sellise Eesti mehe, nagu sina?
  • Kuidas sa enda head muljet lõid ja millele rõhku panid?
  • Milles oli sul usakate osas kõige raskem kohaneda?
  • Mis on meie tugevused eestlastena, mille peale suhteid ehitades mängida?
  • Kas mäletad situatsioone, mis olid mingis mõttes kultuurišokk?
  • Mis peaks enda ettevõttes enne paigas olema, kui lennukisse hüpata ja Ameerikat avastama minna?
  • Kui detailne oli Cleveroni plaan, enne kui USAsse laienesite?
  • Kuidas Cleveronis USA kohta turu-uuringut tegite?
  • Kuidas klientidega head vestlust pidada, et saada head informatsiooni?
  • Kas on mingid hüpoteesid USA turu kohta, mis on osutunud valeks või pole mingid asjad õnnestunud?
  • Kui raske/kerge on olnud Cleveroni visiooni ja pakilahendusi USAsse müüa?
  • Kuidas saada endale soovitusi, mis uksi avanema panevad?
  • Kuidas sa ise suhteid hoiad ja kuidas inimesi meeles pead?
  • Kust leida professionaalseid abilisi ja mille järgi valida?
  • Kui kellelgi on tähtpäev, siis millised viisid on temaga ühenduse võtmiseks?
  • Mõni klient või situatsioon, mille üle sa eriti uhke oled ja miks?
  • Kuidas leida hea tasakaal tootearenduse ja turunduse/müügi osas, et mis hetkel alustada müügiga?
  • Kas ja palju on teil kohapealset tiimi, kuidas neid värvata ja mis kuludega on vaja arvestada?
  • Piirkonnad konkureerivad investeeringute ja inimeste nimel – kuidas see enda kasuks pöörata?
  • Kui pikk on Cleveroni puhul müügitsükli pikkus ja mis on oluline selle juures teha ja jälgida?
  • Kes on Cleveroni ideaalne klient USAs?
  • Millistele ettevõtetele sinu arvates USA turg sobib ja kus läbilöömine oleks kõige tõenäolisem?
  • Mida on meil veel vaja eestlastena õppida, et USA turul paremini läbi lüüa?
  • Kui suured asjad on messid teie äris? Kas teema? Kuidas messist maksimum võtta?
  • Mis sa arvad, mis on võti, et Cleveron sellist innovatsiooni suudab teha ja ei ole jäänud loorberitele puhkama?
  • Milline on tulevik teie valdkonnas?
  • Kas ja kui palju sina LinkedIni tööriistana kasutad?
  • Asjad, mida sa LinkedInis teed ja mis hästi töötavad?
  • Mida ma oleksin pidanud veel küsima, aga ei küsinud ja sa tahaksid rääkida?
Mõned mõtted:
  • Ettevõtted võivad olla nii suured kui väiksed, aga lõppkokkuvõttes on inimesed need, kes omavahel äri teevad.
  • Inimese värbamise puhul on kõige olulisem mindset. Kui inimesel on õige mindset, on inimene võimeline tegema suurepäraseid asju.
Meelis Antoni ettevõtmised:
Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe