#27 Indrek Reinsalu “Kuidas ehitati üles Morek, mis ekspordib 10 riiki ja teeb 10 miljonit € käivet”

Indrek Reinsalu tutvustus

Indrek Reinsalu alustas oma ettevõttega Morek siis, kui ta oli 24-aastane ja esimene arve tuli välja printida sõbra juures, kuna endal lihtsalt ei olnud vahendeid. Täna, 18 aastat hiljem, on neil üle 45 töötaja ning selle aasta plaanitud käive on 12-13 miljonit eurot. Tema visioon on muuta maailma paremaks paigaks ning pakkuda töökohta, kus töötajal on PÄRISELT hea olla ja temast ei pigistata välja 100%. Morekil on esindused ja maajuhid 10 riigis, sh Slovakkias, Prantsusmaal, Portugalis ja Bulgaarias. Lisaks on neil ametlikud esindajad Kreekas, Rumeenias, Serbias, Iisraelis, Austrias ja veel paljudes teistes riikides.

Kord aastas käivad nad kogu grupiga kuskil soojal maal puhkamas ning on teinud oma töötajatele üllatusreise nii Taisse kui Kreekasse. Siis ei pane imestama, et nad on saanud peresõbraliku ettevõtte tiitli. Moreki tiim on enda kohta öelnud näiteks nii: areng ja ühine teekond, sõbralik, kvaliteetne, mõtle suurelt ja julge unistada, julge, innovatiivne ja pere. Selle tõestuseks võid YouTube’ist leida väga südamliku video märksõnaga “tööjuubel”, kuidas nende töötaja 10 aasta täitumise puhul Kreekasse saadeti. Lisaks on ta läbi teinud kümnevõistluse ning samuti oleme kiikingus samal tasemel ehk teinud täisringi peale 4m aistega kiigel.

Küsitud küsimused:
  • Mida Morek teeb ja mida sina seal igapäevaselt teed?
  • Mida oled ise start-up’iga õppinud?
  • Kust olete leidnud endale arendajad?
  • Kas sul on soovitusi personaalse lähenemise osas?
  • Kuidas Morek alguse sai?
  • Kus te eksportimist alustasite ja kuidas sellega läks?
  • Millised riigid on eksportimiseks olnud lihtsad ja millised rasked? Miks?
  • Kuidas on teil õnnestunud Poola müüa?
  • Kuidas teie turgude valimise protsess käib ja mida arvesse võtate?
  • Kuidas sa maajuhte enda juures hoiad/premeerid?
  • Kuidas on oma brändi ehitamine käinud ja kuidas tehti muudatus White Label’i ja oma brändi vahel?
  • Kui palju teie ettevõttes turundusse panustate ja kas selles valdkonnas näed, et on turundusel üldse tähtsust? Kui jah, siis kuhu kanalitesse?
  • Kuidas te täna konkurentidest eristute?
  • Mis põhimõtetega sa oma meeskondi üles ehitanud oled?
  • Kuidas ehitada ettevõttes head kultuuri? Kuidas aru saada, et nüüd on meil see hea kultuur?
  • Kui Morek kasvas viimase aastaga 50%, siis mis kitsaskohad välja tulid ja kuidas need lahendasite?
  • Kui kuulaja mõtleb, kas hakata eksportimisega tegelema, siis mis sinu soovitus on?

Kas vajad abi Google Analyticsi 4 seadistamisel? Võta ühendust: Henri Palmar, 5127838, henri@lavii.ee

Indrek Reinsalu ettevõtmised:
Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe