#30 Heikki Tilk “Kuidas Fractory 12 miljoni eurose aastakäibe ja 40 tuhande kasutajani jõudis”

Kes on Heikki-Albert Tilk?

Heikki-Albert Tilk oli professionaalne pokkerimängija enne, kui hakkas turundust tegema. Pokkerist sai ta turundusse kolm põhilist oskust kaasa:

1) väljanuputamine, kuidas teised inimesed mõtlevad;

2) rahaga majandamine;

3) variatsioonist arusaamine.

Täna teeb ta turundust ettevõttes Fractory ning koos Andreas Vellinguga kasvatasid nad kolme aastaga aastase korduva tulu (Annuar Recurring Revenue) 0.5 miljonist 12 miljoni euro peale. 2021. aasta suvi sai Fractory A ringis 7.5 miljonit eurot investeeringuid. Tänaseks on Fractorys 85 töötajat ning nad on lisaks Eestile ka UK-s ja Soomes ning 2022. aastast ka USA-s. Fractory platvormi on kasutanud üle 40 tuhande inimese ja 2022. aasta suvel said nad alles 5-aastaseks. Siinkohal tänan ka Grete Granti Fractoryst, kes mulle kirjutas ja vestluse Heikkiga välja pakkus. Muidu me siin täna ei vestleks. Aitäh sulle!

Tänase külalise oskuste hulka kuuluvad turundusstrateegiate loomine, nõudluse tekitamine, klientide saamine, sisu levitamine, turundusanalüütika ning kogu turunduse tehniline pool. Lisaks meeldib talle vabal ajal sõita lumelauda ja käia mägedes matkamas. Üks fakt, mida keegi tema kohta kolleegi sõnul uskuma ei kipu on see, et ta on olnud Eesti MMA meister. Seega mul hea meel kohtuda täna temaga siin mugavates diivanites, mitte puuris.

Küsitud küsimused:
  • Millega Fractory tegeleb ja mis on seal sinu peamised ülesanded?
  • On sul tiim? Kuidas see toimib?
  • Millised näevad välja teie strateegiakoosolekud?
  • Kuidas edukalt outsource’ida?
  • Kui sa Fractorysse turundust tegema läksid, siis mida sa tegid esimene nädal, esimene kuu ja aasta?
  • Mida sa ütleksid neile, kes b2b-s arvavad, et Facebooki reklaam pole neile? Mis tüüpi reklaame teete?
  • Mis on põhimõtted, teadmised ja lähenemised, millest enamik turundajaid ja ka ettevõtjaid mööda vaatavad, mida aga sina tähtsaks pead?
  • Kuidas mõõta mõõdetamatut osa turunduses?
  • Kuidas on Fractory turunduse abiga uusi turgi vallutanud? Mis on olnud tegevused, mis on edu toonud ja mis mitte?
  • Kuidas saite kolme aastaga ARR (annual recurring revenue) 0.5M – 12M peale?
  • Kuidas sinuga ühendust võtta, kui kuulaja konsultatsiooni soovib?
  • Kuidas suhtud sina Google Analytics 4?
  • Kuidas olete Fractory Domain Raitingu 54 peale saanud ehk siis mida SEO-ga teete ning millele soovitad keskenduda?
  • Kuidas luua järjepidevalt sisu?
  • Kui palju te e-maili turundust teete? Kuidas see töötab?
  • Olete märksõnadega headel positsioonidel Indias, kuidas?
  • Kes sinu arvates ettevõtetest lõpuks võidab, kui paljud asjad lähevad turunduses automaatseks ja tehakse samu asju?
  • Kas ja kuidas saada klientidelt casestudy‘sid?
  • Kuidas ehitasite üles referral programmi ja kuidas see töötab?
  • Kuidas duubeldasite oma käibe viimases kvartalis 1.9 miljonist 3,6 miljonini? Kas see tõi välja mingeid kitsaskohti?
  • Mida teevad paljud eksportivad ettevõtted valesti ja saaksid paremini teha?
Mainitud tööriistad:
Heikki-Albert Tilga ettevõtmised:
Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe