#15 Andrus Albi “Müügitreener, kelle kasutada on 250 000 inimese raamatumüügi ja 20 000 inimese B2B-müügi kogemus.”

Andrus Albi tutvustus

Andrus Albi on Southwestern Consultingus müügitreener. Tema poolt juhitavad treenerid asuvad Eestis, Soomes, Lätis, Leedus, Šveitsis ja Itaalias ning nende kliendid on enamikes Euroopa riikides. Ta on teinud müügiesitlusi 50 000 kanti ning kui jagada see näiteks 20 aasta peale, teeb see 6,8 esitlust päevas – ja nii iga jumala päev. Ilmselgelt üks tema edasiviivaid jõude ettevõtluses ja müügis on järjepidevus ja ta väärtustab väga palju pidevat arengut ja õppimist.

Andruse treenitavad on täna nii müügiinimesed, müügijuhid kui ka ettevõtete juhid. Ta ei väärtusta müügis seda, KAS sa suudad müüa, vaid kui palju kui lühikese ajaga sa müüd. Tema kätes ja peas on müümise kollektiivteadmine 250 000 inimese raamatumüügi ja 20 000 b2b inimese kogemus. Tema kireks on mootorrattad, ringrada ning rasked ja kurvilised teed.

Küsitud küsimused:
  • Mõne sõnaga taustast, millega igapäevaselt oma töös tegeled ja keda aitad ja millistest valdkondadest?
  • Miks just üks-ühele?
  • Kui tihti saadakse kokku üks-ühele?
  • Kus kohast tulevad kõige suuremad võidud õpetamisest (müügimehe ja müügijuhi puhul)?
  • Mida on sul müügiinimestele kõige keerulisem õpetada ja edasi anda?
  • Kuidas luua head süsteemsust müügis?
  • Kas sa oskad tuua mõned ägedamad casestudy’d enda poolt treenitavate müügiinimeste/juhtidega?
  • Mis sa arvad, mis on kõikide müügitiimide, kes on õnnestunud, ühisosad?
  • Millised on numbrid, mida sinu poolt treenitavad peavad alati koguma ja jälgima?
  • Mida 12a raamatute müüki sulle USAs ameeriklaste kohta õpetas? Sinu enda?
  • Mis on sinu nägemus, kas puise aktsendiga eestlasel annab müüki teha?
  • Mis peaks eestlaste nii oskustes kui ka mõttelaadis muutuma, kui tahame oma tooteid ja teenuseid siit välja müüa?
  • Mis on eestlastena meie oskused, mida teised väärtustavad ja mida peaksime ka müügis välja tooma, aga mis on meie jaoks loomulikud?
  • Kui sa uuele turule lähed, siis mis on asjad, mida sa sealse kultuuri ja inimeste kohta endale selgeks teed?
  • Mis on sinu soovitus eksportivale ettevõttele minimaalse müügiprotsessi osas, millest alustada ja mis võiks juba töötada?
  • Mis on sinu nõuanne, kuidas kohtumistel/kõnedes avastada seda kliendi valu, mida pakutav toode/teenus aitaks tal tegelikult lahendada?
  • Mis on sinu meelest kõige keerulisem rahvus, kellega koostööd teha ja kellele müüa?
  • Ekspordime podcastist on käinud läbi väga palju näiteid, et Soome müük ei õnnestu. Oskad sa pakkuda, miks ja mis võiks olla ravi?
  • Keda sa tooksid ise eeskujuks Eesti eksportivatest ettevõtetest, kes on müügile hästi pihta saanud?
  • Milliseid rahvusvahelisi nimesid sa ise jälgid ja kellelt õpid?
  • Kuidas kõikide müügiinimeste vahel teadmisi jagatakse?
  • Kui kuulaja on tootja, kes tahab alustada müüki välja, siis mis oleks turu valimise sammud ja järgmised tegevused, mida sina soovitaks müügi osas teha?
  • LinkedIn sinu igapäevase tööriistana – kui palju kasutad ja mille jaoks kasutad?
  • Kui palju sa näed, et müüki saab automatiseerida (ja kas peab?)
  • Mida peaks veel automatiseerima?
  • Kuidas üldse üks müügitreening välja näeb?
  • Kas ja miks iga ettevõtja vajaks endale müügitreenerit?
  • Kui mõni kuulaja tundis ära, et tal on sinusugust meest vaja, siis kas ja kuidas ühendust võtta võib?
Andrus Albi ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii
Marathon Studios

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe