#12 Hando Sinisalu “Kuidas müüa ja korraldada konverentse rohkem kui 30-s riigis?”

Hando Sinisalu tutvustus

Hando Sinisalu on konverentsi ja seminari äris olnud aastast 2004. Ma olin sel ajal alles 11. klassis. Ta on esinenud ja korraldanud konverentse ning seminare 36-s riigis, sealhulgas Ghanas, Liibanonis, Pakistanis, Vietnamis, Indias, Dubais, Ukrainas jne. Neid on kogunenud tänaseks umbes 150 jagu. Hando on teinud koostööd umbes 300 esinejaga ning astunud ise inimeste ette 200 korral. Ta on autoriks “The Best of Global Digital Marketing: The Storybook” 1 ja 2, ning mille mõlemad 1000 tiraazid on otsas.

Hando on reisinud 70s riigis. Tal on kaks täiskasvanud last, naine ja kass ning 1/3 aastast veedab suvekodus Noarootsis. Kõlab nagu mõnus elu. Tema poolt on loodud bränd Best Marketing, mis on kindlasti paljudele turundajatele ja ettevõtjatele tuntud. Ma olen talle südamest tänulik, et ta on ka mind turunduse lavalaudadele korduvalt kutsunud ja kindlasti aidanud sellega mind ettevõtjate ja turundajate teadvusesse tuua.

Küsitud küsimused:
  • Millega sa igapäevaselt praegu toimetad ja mille eest vastutad?
  • Mis oli esimene välismaal tehtud konverents/seminar? Kuidas see alguse sai ja kuidas see läks?
  • Kui te Lätti ja Leetu hakkasite laienema, kuidas te eristusite?
  • Kuidas sa riigiti partnereid leidsid?
  • Millises välisriigis teil kõige edukamalt on läinud ja miks?
  • Millised on sinu suurimad õppetunnid seoses ekspordiga? Nii võidud kui kaotused.
  • Sinu nõuanded välismaa partneritega heade suhete loomiseks. Kus kohast üldse leida neid kontakte?
  • Mis sinu arvates peaks Eesti ettevõtjate peas muutuma, et meil oleks rohkem ekspordile suunatud ettevõtteid?
  • Kõik ärid on erinevad, aga mis sa arvad, millistel turgudel oleks eestlastel kõige rohkem võimalusi?
  • B2B turunduse erinevus sinu arvates B2C suunal ekspordis – mis töötab, mis mitte?
  • Sisuturundus B2B puhul – mida jälgida ja mida silmas pidada, kui tahta välismaalt endale silmapaare?
  • Sisuturunduse KPI, mida ettevõtted kindlasti jälgima peaks?
  • Kaua te Best Marketingi käima jooksite, enne kui tuli arvestatav hulk lugejaid?
  • Kellelt Eesti ettevõtetelt šnitti võtta, kes ekspordi suunal sinu meelest head sisuturundust teevad?
  • Kui Covid saab läbi, kas sa alustad uuesti, ja kui alustad, siis mis samme astuksid?
  • Mis on mõned eredamad sündmused ja lood, mis meenuvad välismaal ürituste korraldamisega?
Mõtted:
  • 8 e-maili reegel: Tuleb saata kaheksa e-maili ja kui siis ka ei vastata, on alles midagi valesti. Ei ole mõtet enne alla anda.
Hando Sinisalu ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe