#16 Indrek Saul “Kuidas ekspordiks õige turg valida?”

Indrek Sauli tutvustus

Indrek Saul on kasvustrateegia coach. Kuna tema töö on faktiliselt mõõdetav, siis on ta klientidega loonud kasvustrateegiaid, mis kiirendavad kasvu keskmiselt 2,8 korda. Läbi oma workshop’ide on ta aidanud ettevõtetel teha 36 miljoni euro eest lisakäivet ja 3 miljoni eest lisakasumit. Temasse investeeritud raha tasuvusaeg on ca 15 nädalat. Kas keegi teab täna turul paremat investeeringut? Mina mitte.

Tema poolt aidatud klientide nimekirjast leiab Elisa, Telia, Omiva, Kafo, Scania Eesti, Statoili, Sportlandi, Prike, Rimi, ERR, Pipedrive ja ma võiks jätkata siin õhtuni. Ta on valitud kuulajate poolt Eesti suurima turundusürituse “12 Tundi Turundust” 12 ettekandja hulgast parimaks, kellelt said kuulajad kõige rohkem kasu. Ta võitis 355 inimese poolehoiu, edestades teist kohta rohkem kui 100 häälega.

Küsitud küsimused:
  • Mida kasvustrateegia coach ettevõtetes teha aitab? Kuidas see käib?
  • Kuidas leida aega, et päriselt strateegia ellu viia?
  • Mis nõu sa annad, kui ühel hetkel tuleb klientidele hakata “ei” ütlema?
  • Sa oled kokku puutunud paljude eksportivate ettevõtetega? Mis on edulugude ühisosad?
  • Kuidas faktoreid leida ja mõtestada?
  • Kuidas panna paika eristumine?
  • Kuidas saada kätte kultuurilist tunnetust?
  • Kui mul täna eristumine puudub, kuidas seda arendama hakata?
  • Kuidas hind paika panna?
Mõned mõtted:
  • Turundaja kõige tähtsam ülesanne – sul peavad olema kliendid väga hästi segmenteeritud.
  • Number üks efektiivsustööriist on kalender, mitte to-do list.
  • Kui sa lähed välisturule, siis esimene asi, mille sa pead maha müüma, on päritolu.
Lingid:
Indrek Sauli ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe