#18 Kairi Kuuskor “Kuidas Bold Tuesday on müünud läbi e-poe oma tooteid 79 riiki?”

Kairi Kuuskori tutvustus

Kairi Kuuskor on Bold Tuesday üks asutajatest. Nende tooteid on eksponeeritud paljudel disainimessidel Londonist Milano ja Tokyoni ning nad on läbi veebipoe jõudnud 79 riiki üle maailma. Bold Tuesday plakatid on seinal väga paljudes Eesti startuppides ja isegi presidendi kabinetis. Muuhulgas on Trad.Attack! kasutanud nende plakatit oma tuuride ja maailmavallutusplaani träkkimiseks. Eelmise ehk elu kõige pöörasema aasta jooksul tegid nad poole aastaga ära umbes kahe aasta töö – mõtestasid ennast täiesti ümber ja tulid välja visioonitahvlitega.

Küsitud küsimused:
  • Mis tooted teil täpsemalt on ja mis ettevõte on Bold Tuesday?
  • Kuidas käib teie meeskonnas ideede genereerimine ning filtreerimine, et see on nõrk, see on tugev ja kuidas testite enne suuremat tootmist?
  • Kui kaua Google design sprint kestab? Kuidas sinna valida hea küsimus?
  • Mida te süvaintervjuude käigus küsite? Kuidas seda ette valmistada?
  • Kus te oma protsesse hoiate? Kui palju nendest joonisteks on tehtud?
  • Mida kujutab endast value proposition disain?
  • Miks toimus hüpe plakatitest visioonitahvlitesse?
  • Kui palju on visioontahvlil konkurente?
  • Mis on järgmised sammud, et Amazoni liikuda?
  • Kuidas käib protsess toote ideest kuni toote müügini välja?
  • Kuidas käib sellise füüsilise asja tootmine?
  • Oskad sa välja tuua koostööpartnereid, kellel ka teistega võiks hea ja lihtne olla?
  • Oskad sa öelda, palju partneri kasutamine võtab raha ära?
  • Kui kiiresti te täna toote kohale saadate, kui tellitakse Austraaliast/Kanadast?
  • Kuidas käis/käib edasimüüjate leidmine ja meediakajastuste saamine?
  • Mis te edasimüüjatega tulevikuperspektiivis teete?
  • Kui palju suhtlesite igapaevaselt edasimüüjatega ja nende tegevust toetasite?
  • E-poe juures positiivseid ja negatiivseid üllatusi ning kui lihtne on müüki teha?
  • Kui palju te Shopify haldustasude ja pluginate eest umbes kokku maksate?
  • Kas sa oskad mõnele Shopify kasutajale soovitada head äppi, mis oli hea üllatusmoment?
  • Mis te tegite, et 200% kasvasite?
  • Kuidas te turgu valite, kuhu reklaame näidata?
  • Kuidas teie teete koostööd influenceritega? Milliseid soovitusi anda?
  • Milline on sinu ja teie sisuloome protsess blogimisse?
  • Miks vision boardi üldse vaja teha on?
  • Mis tagasisidet on saanud see, et visionboardi ostes toetate laste haridust läbi NGO Mondo?
  • Ettevõtte numbrid, mida mõõdate ja kui tihti mõõdate?
  • Mis on toodete juures tihti valesti, mis silma hakkab ja millele peaks kuulaja kindlasti mõtlema oma toote ja toote loomise protsessi juures?
  • Kui kellelgi on füüsilise toote idee, siis mis on 1-2-3-X sammu, mida astuda ja mis on peamised ämbrid?
  • Inglise keelsete tekstide kirjutamise protsess teie ettevõttes?
  • Mentorluse teema?
Lingid:
Kairi Kuuskori ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe