#19 Karl Kangur “Kuidas teha edukalt affiliate turundust ja mis põhimõtteid järgida?”

Karl Kanguri tutvustus

Karl Kangur on minu SEO salarelv. Ta vastutab USA SEO agentuuri Smash Digital turunduse ja müügi eest ning lisaks sellele tegeleb ta väga aktiivselt mitmete affiliate lehtedega. Karli kirjutatud artikleid võib leida sellistelt lehtedelt nagu Forbes, TNW (ehk siis the next web), Recruiter ja Thrive Global. Tema tagasiside on leitav maailma parima lingianalüüsi tööriista ahrefs.com avalehelt. Lisaks räägib Karl inglise keelt nii puhtalt, et Las Vegases koos šopates küsiti temalt, et mis osariigist ta on, kui minu puhul vaadati, et mis oblasti mees tal kaasas on.

Mul on au kutsuda Karli enda sõbraks ja äripartneriks ning ta on mulle tõeliseks inspiratsiooniallikaks. Ta on igas mõttes näidanud mulle palju laiemat maailma ja avanud uksi, millest ma varem teadlik ei olnud. Temaga koos on ära peetud kindlasti minu elu rajumad peod ja sellele tasakaaluks ka sügavamad vestlused nii elust kui ärist. Kuidas, pagan, on ta 25-selt nii palju jõudnud ja teab nii palju, olles säilitanud seejuures avatud südame ja mõttelaadi… on ikkagi osaliselt jäänud mulle müsteeriumiks.

Küsitud küsimused:
  • Sa eksportisid ennast Vietnamisse. Mis see lugu seal taga on?
  • Mille pärast Vietnam sulle meeldib?
  • Mis sa arvad, kas sama suuri tegusid saaks teha ka Türilt ja Paidest või on vaja ikka kohapeal olla?
  • Mis sind kõige rohkem aidanud suhete loomisel konverentsidel ja online’is?
  • Vietnamis turunduse tegemine vs Londonis?
  • Sa suudad rääkida ilma aktsendita ja paremini kui ükski eestlane, keda tean ning parandada native speaker’ite kirjatöid. Kuidas kurat? (Palun vasta in English.)
  • Mis on affiliate turundus?
  • Mis su enda esimesed affiliate ärid olid ja mida sa promoma hakkasid?
  • Mis on peamised asjad, mida silmas pidada affiliate toodete valmisel? Kust neid leida?
  • Kuidas ehitada affiliate veebilehti? Mida silmas pidada ja mis on peamised vead?
  • Strateegia loomine ja märksõna analüüs – kuidas sina asjale lähened?
  • Kuidas Google hindab seda, kellel parem sisu on?
  • Milline näeb välja kogu protsess alates märksõna analüüsist, et veebileht Google’is heal positsioonil oleks?
  • Milliseid tööriistu sa kasutad märksõna analüüsiks?
  • Mida sa arvad, kuidas see maailm viie aasta pärast välja näeb, kui kõik kasutavad samu tööriistu, taktikaid jne?
  • Kuidas täna kirjutajaga sisu tootmine käib?
  • Kust leida ja kuidas kindlaks teha parimad kirjutajad?
  • Mis on toimetaja töö?
  • Mis sa arvad, kui nt mina hakkan tegema eksporti ja USA turule minema, endal ingliskeel on pigem okei?
  • Kas affiliate lehtedele SEO tegemine erineb tavalisest palkmaju müüvast veebist või smuutisegusid müüvast e-poest? Kuidas?
  • Milliseid tööriistu veel kasutad, mida selles äris kindlalt vaja on? Tasuta ja tasulised?
  • Mida teevad 50 000€+ teenivad inimesed oma affiliate asjadega teisiti kui sina ja teised tegijad?
  • Mitu veebilehte sa oled müünud ja kuidas kogu müügiprotsess käib?
  • Kuidas arvutada seda, kui palju on veebileht väärt?
  • Mida küsitakse, kui hakkad veebilehte müüma? Kui palju oled pidanud küsimustele vastama?
  • Mida veebilehte ostes silmas pidada ja mis on peamised ämbrid, mida kolistatakse?
  • Mis hetkest saan mina kui veebilehe ostja Google Analytics data’le ligi?
  • Kui kuulaja mõtleb, kas eksporti teha või affiliate lehte püsti panna, siis kas võtta uus domeen või osta mõni kasutusel olev, aga aeguv? Miks? Ja mida ostes silmas pidada?
  • Kui kuulaja tahab selle teema kohta rohkem teada saada, keda jälgida ja lugeda?
  • Kui sul täna oleks 10 000€ ja null uut projekti. Millega sa homme tegelema hakkaks?
Mõned mõtted:
  • Äri eesmärk on teenida raha. Ja sinu kirg peaks olema teenida raha.
  • Pane UpWorkis enda töökirjeldusse palk, mida sa oled päriselt valmis maksma ja täpne töökirjeldus, mida on vaja teha.
  • Edu saladus kipub olema see, et iga päev teed midagi ja seda paremini, kui eile.
Lingid:
Karl Kanguri ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe