#11 Priit Kallas “Millise valemiga Iglucraft 40 000 € maksvaid maju Eestist välja müüb?”

Priit Kallase tutvustus

Priit Kallas seisis ärimudelit kokku pannes silmitsi väljakutsega, kuidas müüa maha 40 000 euro maksev maja, mille eest küsitakse 100% ettemaksu, mis kaalub 3,5 tonni, mille paigalduseks on vaja sihtriigis eraldi meeskonda ja seda kõike viisil, et ostja pole seda elus käega katsunud. Tänaseks müüvad nad Iglucrafti brändi alt 100 sauna ja 100 maja aastas. Üks kuulsamaid sauna ostjaid on David Beckham.

Tema sõnavaras ei eksisteeri mitte sõna “probleem” vaid “väljakutse” ja ta läheneb ettevõtjana kõigele kui mängule. Mul on siiani kõrvus tema ühel konverentsil öeldud lause: ,,Lase inimestel osta kallilt, kui nad seda teha tahavad.” Võrreldes 2019. aastaga on tehtud taas pea miljoni euro eest rohkem käivet.

Küsitud küsimused:
  • Kuidas ekspordiga üldse alustasite?
  • Miks sinu arvates Soome turg keeruline on?
  • Kus turgudel Iglucraft täna on?
  • Mis need sammud olid ja kuidas hakkasid liikuma, et lõpuks müüte üle maailma?
  • Kuidas te referentse presenteerite?
  • Kuidas te enda eristumist veel välja mängite?
  • Kui palju te esialgset ideed ja nägemust tootest kohandanud olete?
  • Kui probleemid tekivad, kuidas te neid lahendate?
  • Kuidas käib suurepäraste piltide tegemise protsess ja mis on eelarve?
  • Millele panete veebis rõhku?
  • Kuidas käib müügiprotsess alates päringu täitmisest?
  • Kui palju on müügiinimesi, kes teil päringutega tegelevad?
  • Mis on peamised kanalid, kus inimesed ütlevad, et kuulsid teist ja mida ei märgita seal kontaktivormi juures peaaegu üldse?
  • Kui palju showroomid müügile kaasa aitavad ja kui palju maksab ühe sellise tekitamine?
  • Mis on kõige suurem otsus või muudatus, mis on müügile kõige rohkem kaasa aidanud?
  • Mida peaksid teised eksportijad enda mõttelaadis muutma, et müüki tõsta?
  • Mis kanalitest täna peamiselt klient tuleb ja kuhu oma turundusteraviku suunanud olete?
  • Kuidas teil otsemüügi lähenemise plaan välja näeb?
  • Kui palju sinu arvates ettevõtte juht/omanik turundusest peaks aru saama ja sinna sekkuma?
  • Kuidas täna järeletegemist kaitsnud olete?
  • Kui palju te enda veebi raha olete investeerinud?
  • Mis turundustegevusei teete majas sees ja mille sisse ostate? Miks?
  • Kus teil täna suuremad pudelikaelad on ja kuidas neid lahendate?
  • Alar Kolk küsis teilt 2017, aastal, kuidas küsida ostjalt lisa 8000 euri peale 10 aastat. Olete selle suutnud välja mõelda?
  • Mis plaanid ja tegevused teil 2021. aastaks on?
  • Soovitusi eksportimise osas teistele tootjatele?
  • Kuulaja kaks küsimust – Marek: Kui sa alustaksid homme uuesti samade teadmistega, mis tänaseks kogunenud, siis millisele turule siseneksid esimesena? Lisaks sooviks teada, kas Eesti turu kogemus on andnud eksportimiseks mingi eelise?
  • Uku: Milline on teie FB ja IG reklaami strateegia? Kas sihite rikkamad rajoone Inglismaal? Kui pikk on keskmiselt aeg, et saaks läbi ostetud reklaami müüa ära üks saun? Kui palju võite kulutada, et läbi ostetud reklaami oleks positiivne ROI?
Priit Kallase ettevõtmised:

Podcast vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii
Marathon Studios

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe