#14 Viljo Vabrit “Kuidas Eestist rahvusvahelist agentuuri juhtida ja kasvatada?”

Viljo Vabriti tutvustus

Viljo Vabrit on üks asutajatest ja partneritest agentuurile Speero (endine CXL Agency), CXL Institute, CXL Live ja Wynter (endise nimega Copytesting) ehk siis pundis Peep Laja ja Leho Kraaviga. Tema juhtimisel on Speeros aidatud läbi conversion optimizationi rohkem raha teenida enam kui 100 rahvusvahelises ettevõttes nagu näiteks Procter and Gamble, Code Academy, Ebay, Dermalogica ja Marriott. Mõnede klientide käive on ulatunud kuni miljarditesse. Muljetavaldv, või mis.

Viljo on andnud loenguid EBS-is ning seeläbi panustanud turunduse ja ettevõtluse järelkasvu. Ta on minu jaoks alati olnud see mees, et kui Peep Laja lammutab ees uute hullude ideedega, siis tema asi on tagalas asjad korras hoida ja seda juhtida nii, et see kõik laiali ei lendaks. Kas see nii on, saab ta kohe mind parandada.

Küsitud küsimused:
  • Mida kõike te Peep Laja ja Leho Kraaviga kokku olete keeranud ja mille kallal tegutsete?
  • Kuidas on Speero meeskond jaotunud?
  • Millised on peamised väljakutsed juhtida siit kodumaalt virtuaalset organisatsiooni?
  • Kuidas te tiimis püüate motivatsiooni hoida?
  • Milliseid põhimõtteid sa jälgisid, kui sa CXL-i vedasid?
  • Kuidas sa juhina tekitasid fun’i lisaks Slacki kanalitele?
  • Kas töötajatel on konkreetne õpiplaan?
  • Kui te kahekesi pihta hakkasite, siis kuidas te enda peast need teadmised maha saite?
  • Kuidas te enda SOP-d loonud olete?
  • Milliseid mõõdikuid sina ise juhina töötajate juures jälgisid?
  • Milliste protsesside abil te palkasite, mida jälgisite ja milliseid suuremaid ämbreid kolistasite? Mis õigesti läks?
  • Kuidas ungarlastega rahul olete? Kuidas nende töökultuur võrreldes meiega on?
  • Mingeid kohti veel, kust on hea palgata lisaks ungarlastele?
  • Kuidas teil kogu müügi tegemise protsess käis?
  • Kas esimene kontakt on meili või telefoni kaudu, et kokku leppida esimene kohtumine?
  • Kas aktiivmüüki ka teete?
  • Mis sa arvad, mis olid võtmetegurid, mis CXL-i maailma tippu aitasid?
  • CXL-lt Speerole liikumine, miks selline muudatus ja mis protsessides muutus?
  • Kui kuulaja mõtleb, et tahaks ka oma kliendi kogemust paremaks disainida, siis millest alustada?
  • Milline teekond teil instituudi puhul peale ostu on?
  • Kus ettevõtted kliendi kogemusega kõige rohkem mööda panevad ning kuhu läheb liiga palju aega ja raha?
  • Suurimad võidud, mida oma klientide jaoks saavutasite ja mida ka kuulaja saaks rakendada oma äris?
  • Kui lihtne või raske oli juhtimise teatepulka üle anda?
Mõtted:
  • Ära värba inimesi nagu sina, sest selline inimene on juba olemas.
Viljo Vabriti ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii
Marathon Studios

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe