#20 Mariliis Pikkar “Kuidas Marimo Fashion 15 riiki moekaupu ekspordib?”

Mariliis Pikkari tutvustus

Mariliis alustas rõivaste valmistamist 6-7 aastaselt ja on terve elu unistanud enda moebrändist. 30% nende käibest tuleb täna läbi ekspordi, koguni 15 erinevast riigist ja palju just USAst ning Kanadast. Tema klietit kannab 1 miljoni Youtube jälgijaga Anna Bey ja videot, kus tema valmistatud kliet seljas on, on vaadatud üle 6,3 miljoni korra.

Mariliisi kirge ja vastutustunnet näitab see et ta on 56h jutti teinud pruutpaaririideid, et need õigeks ajaks valmis saada. Ma tõesti ei tea, kuidas see võimalik on, sest ma nägin kaitseväes hallukaid juba peale 40t tundi. Aga no naised ongi tugevamad. Ta ehitas brändi ja eksporti üles ka siis kui tulid lapsed ja käis tööl beebi kõhul ja lapsehoidja kaasas, no mida naist?

Küsitud küsimused:
  • Lühike ülevaade Marimost, mida teete ja kellele?
  • Mida tähendab tippkvaliteet sinu jaoks?
  • Kes oli sinu esimene ekspordi klient, mis oli emotsioon selle taga ja kuidas jõudsite selleni?
  • Kuidas käib teil vastamine Instagramis?
  • Kuidas Anna Beyle kleidi müüsite (miljon YT subscriberit)?
  • Kuidas saite Anna Beyga kontakti?
  • Mis eeldused te olete Marimos loonud, et ekspordiks valmis olla?
  • Mis on sinu jaoks olulised talad, mis peavad koduturul olema paigas?
  • Kuidas teie eristute täna oma brändiga?
  • Millist programmi kasutate kirjapõhjade jaoks?
  • Mis on kapselkollektsioon?
  • Kuidas te valite enda turge?
  • Kui suur on teie ekspordi turunduseelarve?
  • Mis toetusi ja mille jaoks olete kasutanud?
  • Mis muudatusi koroona teie jaoks veel tõi?
  • Kuidas teie hoiate kliendil “kätt pulsil”? Kas selleks on spetsiaalne tarkvara?
  • Kuidas täna on sinu jaoks lihtsam müümine?
  • Kuidas te lähenete klientidele, kes ei ole tükk aega tellinud?
  • Ekspordiga seotud kõige keerulisemad väljakutsed ja kuidas lahendasite?
  • Mis eeldused on teil ekspordi turgude osas? Või eksportimisel täiesti valeks osutunud?
  • Kuidas edasimüüjate kaudu müük käib?
  • Kuidas te USA ja Kanada turul ennast reklaamite?
  • Kui suur on tiim ekspordi taga ja mis rollid seal on?
  • Töötaja maja sees vs teenusepakkujana sisse ostes. Plussid ja miinused ja kuidas käib nende haldus ning kommunikatsioon?
  • Kui lihtne on täna e-poes müüa 300€ salle ja 1000€ kleite?
  • Kui palju võetakse ühendust online chat’i kaudu?
  • Kasutate ka pop up-i e-mailide kogumiseks, kui hästi seda täidetakse?
  • Milliseid teadmisi olete saanud e-poega, mida jagada ka teistele, kes kodumaa piiridest välja soovivad pääseda?
  • Kuidas te välismaal kogukonda hoiate?
  • Palju te hinda tõstsite oma toodetel?
  • Kuidas teil värbamise protsess käib ja milliseid õppetunde oled saanud inimest palgale võttes?
  • Kuidas käib aeglaselt värbamine?
  • Millised on parimad protsessid/õppetunnid/teadmised, mida sa elukaaslaselt startupi maailmast oled saanud ja Marimosse kui tradisioonilisse moemaailma üle toonud?
Mõtted:
  • Kuniks sa tahad müüa, sinu ettevõte ei kasva. Kui sa tahad inimest aidata, siis hakkab ettevõte kasvama.
Mariliis Pikkari ettevõtmised:

Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe