#24 Katrin Kiviselg – müügikoolitaja ja -coach, kes aitab start-up’idel müügisüsteeme korda seada

Tutvustus – Katrin Kiviselg

Katrin Kiviselg teeb B2B müügikonsultatsiooni Startupidele töötades North Star Consultingus. 2013. aastal alustas ta 6-aastast teekonda Kandada ettevõttes LGFG Fashion House, mis valmistas eritellimusel luksusülikondi, -särke ja -kingi. Katrin on koolitanud müügiinimesi Kanadas, Euroopas ja Austraalias. Ta on organiseerinud ja juhtinud müügikonverentse ning esinenud sadade inimeste ees. Ta olnud Directori esikaanel ja müünud 7 suve raamatuid.

Praegu on tema peamine fookus Startupide aitamine Baltikumis, mille hulka kuuluvad näiteks Adcash, Barking, Bolt, Eziil, MeetFrank ja Montonio ning lisaks mentordab ta Startup Wiseguysi ja SuperAngelit. Kõigele lisaks annab ta külalisloenguid Tallinna ja Helsinki EBS-is.

Küsitud küsimused:
  • Anna palun lühike ülevaade enda taustast ja sellest, mida teed?
  • Millist tüüpi ettevõtted sinu poole abi saamiseks pöörduvad ja mis nende peamised väljakutsed on?
  • Mis on sinu kõige paremad tugevused, mille pärast investorid sind kaasavad?
  • Müük ja maailm on pidevas muutumises, mis on sinu peamised nõuanded kiireks ja edukaks kohanemiseks?
  • Kuidas järjepidevust treenida saab?
  • Sa oled aidanud nii paljudel ettevõtetel müügid käima saada, mis on peamised asjad, millest alati alustada, kui uus ettevõte kliendiks tuleb?
  • Mis on auditis teie jaoks oluline?
  • Mis on peamised uskumused või müüdid, mis piiravad seda, et olla müügis edukas?
  • Kui sa peaksid müüki defineerima, mis see müük on?
  • Mida on sul müügiinimestele kõige keerulisem õpetada ja edasi anda?
  • Kuidas teha head outreach’i?
  • Kuidas ennast müügikõnesid tehes motiveerituna hoida?
  • Mis need ülikonnad nii eriliseks muutis, et sa olid valmis ca 40 müügikõne päevas tegema?
  • Mis kujul peaks persoona ettevõtetes olemas olemas?
  • Numbrid müügis. Mida jälgida ja kus kohas (seinal, arvutis, mis programm)?
  • Kas teie aitate Pipedrive’e ka korda teha või kes aitab, kelle poole pöörduda?
  • Kuidas oma müügiprotsess hästi lahti joonistada?
  • Kui palju tuli ülikondade juures lisa- ja järelmüüki?
  • Mis tööriista soovitad ajamõõtmiseks kasutada?
  • Mis peaks eestlaste oskustes või mõttelaadis muutuma, kui tahame oma tooteid ja teenuseid siit välja müüa?
  • Müük tundub olevat selline asi, mis keerleb pidevalt täistuuridel suheldes paljude klientidega, kuidas selle kõige juures läbipõlemist vältida?
  • Kuidas luua olukord, kus ettevõttes müügiinimesed võistlevad top3 positsiooni nimel ning panna nad üksteisele teadmisi ja kogemusi jagama?
  • Kas ja kui palju müügis standardiseeritakse ja kaardistatakse ettevõtte sees, et müüginimesed ei lahkuks ettevõttest koos teadmistega?
  • Kuhu standardid oleks hea kirja panna?
  • Mis on sinu meelest hea süsteem müügiinimeste tasustamiseks?
  • Kuidas värvata endale ühte tõeliselt head müügiinimest? Mida tuleks küsida, kust kohast otsida ja mis omadused tal peavad olema?
  • Mida küsida tööintervjuul müügiinimese käest?
  • Mis on need peamised võidud, mida suudad oma klientidele tuua ja mõelda “oh jess, jälle sain aidata ja saime selle tööle”?
  • Müügiskriptid – ajalugu või igapäevane tööriist ja kuidas neid kasutada?
  • Kuidas head müügiskripti luua?
  • Kui ma soovin teha eksporti, kas müügiinimene peaks olema kohalik, või ka eestlasest müügiinimene õnnestub?
  • Kui palju tegelikult saab müügis takistuseks keskpärane inglise keel?
  • Kas ettevõttes peaks olema e-maili kirjade põhjad?
  • Millised on parimad turundustegevuse viisid LinkedInis?
  • Uuele turule minnes mis on asjad, mida sealse kultuuri ja inimeste kohta tuleb endale selgeks teha?
  • Mis ettevalmistus peaks ettevõttes olema tehtud enne, kui võtta palgale müügiinimene ning sind kui konsultanti, et protsess efektiivselt käima läheks?
  • LinkedIn – müügitööriist või tore koht, kus aega veeta?
  • Kuidas LinkedInis enda persoonibrändi hea oleks luua?
  • Veel mingeid häid nippe ja nõuandeid, kuidas LinkedInist maksimumi võtta?
Mõned mõtted:
  • Müük on pidev eneseareng ja õppimine.
  • Mõned parimad müügiinimesed, keda ma tean, on tegelikult introverdid.
  • Hea müügiinimene peaks olema frustreerunud, kui ta ei too tulemusi.
Lingid:
Katrin Kiviselg – ettevõtmised:
Podcast on vaadatav siit:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe