#31 Maido Janke “Eziil: kuidas müüa toodet erinevates arendusetappides, ideest valmislahenduseni”

Kes on Maido Janke?

Maido Janke on 2020. aastal kaasanud tiimiga 1.2 miljonit eurot. Nende investor tõi tugevusena välja tiimi võime alati erinevate oludega kohaneda, olgu selleks covid või uus nišš, kuhu oli vaja siseneda. Ta leiab, et ettevõte peab alati panustama keskkonda tagasi, kui on saanud edukaks ning on võtnud tiimiga eesmärgiks ehitada parim tootmistarkvara metalliettevõtetele.

Maido usub sellesse, et noored peavadki minema laia maailma rändama, kogema ja nägema, ning kui on pereloomise faas, siis seda kodumaal teha. Jõuga kedagi kinni hoida ju ei saa ja ei peagi. Mulle tundub, et meid mõlemat ühendab kirg jooksu vastu, aga ainult selle erinevusega, et see mees plaanib kunagi maratoni joosta alla kolme tunni. Kui kuulaja mõtleb, kas see on kiire, siis ta võib proovida joosta 4:15 kilomeetrit ja nii 42 km järjest. Luban, et võtab võhmale ja mina sellist kiirust ei julgegi hakata taga ajama.

Maido tausta uurides oli tore näha, et nende tiimi nõuandjate hulka kuuluvad ka Mihkel Tammo, kellega oli “Ekspordime” esimene osa ning Raido Pikkar, kes astub stuudiosse just peale teda. LinkedInist tema kohta uurides võtsin välja vaid mõned tema kohta jäetud omadussõnad: “Mees, kellel on alati plaan; teab, mis on järgmised sammud; süstemaatiline; uudishimulik; visionär; pühendunud; positiivne; hea huumorimeelega; üks huvitavamaid inimesi, kellega koos olla”.

Küsitud küsimused:
  • Millega tegeleb Eziil, mis on Maido roll seal igapäevaselt ja kuhu fookus läheb?
  • Kuidas 1:1 teil käib?
  • Müümine erinevates faasides: idee, prototüüp jne
  • Mis protsessid on Eziilis müügis, mida jälgite?
  • Milliseid nõuandeid on sul toote väljastamise osas?
  • Kuidas saada kliendid avanema ja saada teada “ei” tegelik põhjus?
  • Kuidas saada müügiinimesed tegema seda, mida sa tahad, et nad teeksid?
  • Kuidas annate uuele inimesele edasi 20 aasta kogemused?
  • Millest alustada, et mitte kohe ära uppuda virr-varri?
  • Kuidas Eziilis lead‘e tekitate?
  • Miks te valisite UK?
  • Mida olete veel UK turu kohta õppinud?
  • Mida sa veel tahaksid öelda mis jäi arutamata?
  • Kuidas tegeled ise enda reaalsustaju parandamisega?
Mõned mõtted:
  • Keegi ei taha muutuda, kui asjad on hästi.
  • Kui millegagi saab inimene tööd teha, siis reaalsustajuga on meeletu töö.
  • Kui mina arendan enda juures midagi, siis kogu ettevõte ja tiim areneb edasi.
  • Kõik asjad tuleb ise järgi proovida, sest oma kogemus on knowledge.
Maido Janke ettevõtmised:

Turunduslabor
Digiagentuur Lavii 
Marathon Studios 

Jaga ka sõpradele, kellel võiks sellest kuulamisest kasu olla. Aitäh!

Rohkem osasid

Subscribe